04-09-2005, 09:10 PM
Ja jeg kan godt se de ikke virker på constellation - øv - sorry.
Jeg synes personligt det er et af de smukkeste mest velkonstruerede ure Omega nogensinde har lavet - fra Omega's absolutte velmagtsdage. Det er så velbalanceret og smukt i udseendet og så lækkert konstrueret/bygget(værket) så det bringer tårer frem hos rigtige entusiaster, - og det er stadig til at komme i nærheden af for os fattige samlere.
De fleste samlere har også nettop Connie som et af deres favoritter hvis man læser lidt rundt på udenlandske fora.
Mit tip er at dette ur kommer til at stige voldsomt i værdi de næste 5-10 år.
Prøv disse links:
[url]"http://213.237.13.198/nik/c564pp/">http://213.237.13.198/nik/c564pp/[/url]
Legenden Chuck Maddox har masser af links
[url]"http://home.xnet.com/~cmaddox/cm3articles.html">http://home.xnet.com/~cmaddox/cm3articles.html[/url]
[url]"http://www.chronocentric.com/contents/network.shtml">http://www.chronocentric.com/contents/network.shtml[/url]
Jeg synes personligt det er et af de smukkeste mest velkonstruerede ure Omega nogensinde har lavet - fra Omega's absolutte velmagtsdage. Det er så velbalanceret og smukt i udseendet og så lækkert konstrueret/bygget(værket) så det bringer tårer frem hos rigtige entusiaster, - og det er stadig til at komme i nærheden af for os fattige samlere.
De fleste samlere har også nettop Connie som et af deres favoritter hvis man læser lidt rundt på udenlandske fora.
Mit tip er at dette ur kommer til at stige voldsomt i værdi de næste 5-10 år.
Prøv disse links:
[url]"http://213.237.13.198/nik/c564pp/">http://213.237.13.198/nik/c564pp/[/url]
Legenden Chuck Maddox har masser af links
[url]"http://home.xnet.com/~cmaddox/cm3articles.html">http://home.xnet.com/~cmaddox/cm3articles.html[/url]
[url]"http://www.chronocentric.com/contents/network.shtml">http://www.chronocentric.com/contents/network.shtml[/url]
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)