22-09-2005, 04:57 PM
mange tak ...
Jeg har kigget på uret med månen, men det er en tand for overbroderet til mig !
Jeg har henvendt mig hos SMwatches for en pris da det var det eneste sted jeg tænkte jeg ku få det... han siger små 20.000 for modellen med hvid skive selvom den er gået ud af produktion.
Jeg syntes i øvrigt du er lidt tvetydig i dit råd omkring hvilken model jeg skal vælge. Du siger jeg skal holde mig til den klassiske model og så nævner ud måne uret.
Når jeg er på OMEGA's website og vælger speedmaster tager den Professional, hvilket er den jeg har kigget på:
[url]"http://www.omegawatches.com/fileadmin/templates/omega-watches/img-watchesbig/35693100.jpg">http://www.omegawatches.com/fileadmin/t ... 693100.jpg[/url]
Men jeg tror det ur du mener er det de kalder Moon Phase som netop har en måne 'skive' på.
Jeg er kun interesseret i professional dvs. det almindelige og hvis du siger de gamle almindelige er så gode de nye modeller er det i hvert fald et godt råd at ha med sig.
Jeg har set et par speedmasters brugt til 8-11.000 bare alm. pro. så hvis der ikke skal 'mere' til for at anskaffe sig sådan et og det ellers er fuldt på højde med tidligere modeller er det da super! så er spørgsmålet bare om jeg går efter det med hvid skive eller sort (brugt)...
tak igen
Jeg har kigget på uret med månen, men det er en tand for overbroderet til mig !
Jeg har henvendt mig hos SMwatches for en pris da det var det eneste sted jeg tænkte jeg ku få det... han siger små 20.000 for modellen med hvid skive selvom den er gået ud af produktion.
Jeg syntes i øvrigt du er lidt tvetydig i dit råd omkring hvilken model jeg skal vælge. Du siger jeg skal holde mig til den klassiske model og så nævner ud måne uret.
Når jeg er på OMEGA's website og vælger speedmaster tager den Professional, hvilket er den jeg har kigget på:
[url]"http://www.omegawatches.com/fileadmin/templates/omega-watches/img-watchesbig/35693100.jpg">http://www.omegawatches.com/fileadmin/t ... 693100.jpg[/url]
Men jeg tror det ur du mener er det de kalder Moon Phase som netop har en måne 'skive' på.
Jeg er kun interesseret i professional dvs. det almindelige og hvis du siger de gamle almindelige er så gode de nye modeller er det i hvert fald et godt råd at ha med sig.
Jeg har set et par speedmasters brugt til 8-11.000 bare alm. pro. så hvis der ikke skal 'mere' til for at anskaffe sig sådan et og det ellers er fuldt på højde med tidligere modeller er det da super! så er spørgsmålet bare om jeg går efter det med hvid skive eller sort (brugt)...
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)