22-09-2005, 05:33 PM
Anonymous Skrev:mange tak ...
Men jeg tror det ur du mener er det de kalder Moon Phase som netop har en måne 'skive' på.
Det Mads mener med moon-watch er højst sandsynligt det her:
[url]"http://www.omegawatches.com/fileadmin/templates/omega-watches/img-watchesbig/35705000.jpg">http://www.omegawatches.com/fileadmin/t ... 705000.jpg[/url]
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)