Omega Professional med hvid skive
#4
Anonymous Skrev:mange tak ...
Men jeg tror det ur du mener er det de kalder Moon Phase som netop har en måne 'skive' på.

Det Mads mener med moon-watch er højst sandsynligt det her:
[url]"http://www.omegawatches.com/fileadmin/templates/omega-watches/img-watchesbig/35705000.jpg">http://www.omegawatches.com/fileadmin/t ... 705000.jpg[/url]
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega Professional med hvid skive - af Guest - 22-09-2005, 02:18 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 22-09-2005, 10:48 AM
[Intet emne] - af Guest - 22-09-2005, 04:57 PM
[Intet emne] - af Guest - 22-09-2005, 05:33 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 26-09-2005, 03:06 PM
[Intet emne] - af S?ren V - 27-09-2005, 07:27 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 27-09-2005, 09:10 AM
[Intet emne] - af S?ren V - 27-09-2005, 03:59 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 28-09-2005, 09:28 AM
[Intet emne] - af S?ren V - 28-09-2005, 12:32 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 29-09-2005, 08:44 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)