Omega Professional med hvid skive
#5
Undskyld jeg har nok formuleret mig en anelse indforstået. Den model jeg kalder måne-uret er det klassiske sort-skivede Speedmaster Professional uden tingel-tangel på skiven (den du kalder alm. Pro). Det hedder måne-uret fordi det er den model NASA har brugt siden midt i 60´erne, og det ur som var med på den første månelanding. Det har intet med moon-phase modellen at gøre. Uret er næsten identisk med det hvidskivede du linker til, det har blot sort skive. De fås brugt til 9-12 kkr. Jeg ville tage det sorte frem for det hvide da det med sikkerhed vil holde værdien bedre.

Mads Gjødesen
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega Professional med hvid skive - af Guest - 22-09-2005, 02:18 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 22-09-2005, 10:48 AM
[Intet emne] - af Guest - 22-09-2005, 04:57 PM
[Intet emne] - af Guest - 22-09-2005, 05:33 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 26-09-2005, 03:06 PM
[Intet emne] - af S?ren V - 27-09-2005, 07:27 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 27-09-2005, 09:10 AM
[Intet emne] - af S?ren V - 27-09-2005, 03:59 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 28-09-2005, 09:28 AM
[Intet emne] - af S?ren V - 28-09-2005, 12:32 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 29-09-2005, 08:44 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)