Omega Professional med hvid skive
#10
Hej Mads.
Tak for det go'e link.
Jeg er kommet frem til den konklusion , at i mine øjne er en "rigtig" speedmaster med sort skive. Lidt ærgeligt , for jeg synes faktisk bedst om den hvide.
Svar


Beskeder i denne tråd
Omega Professional med hvid skive - af Guest - 22-09-2005, 02:18 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 22-09-2005, 10:48 AM
[Intet emne] - af Guest - 22-09-2005, 04:57 PM
[Intet emne] - af Guest - 22-09-2005, 05:33 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 26-09-2005, 03:06 PM
[Intet emne] - af S?ren V - 27-09-2005, 07:27 AM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 27-09-2005, 09:10 AM
[Intet emne] - af S?ren V - 27-09-2005, 03:59 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 28-09-2005, 09:28 AM
[Intet emne] - af S?ren V - 28-09-2005, 12:32 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 29-09-2005, 08:44 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)