28-09-2005, 12:32 PM
Hej Mads.
Tak for det go'e link.
Jeg er kommet frem til den konklusion , at i mine øjne er en "rigtig" speedmaster med sort skive. Lidt ærgeligt , for jeg synes faktisk bedst om den hvide.
Tak for det go'e link.
Jeg er kommet frem til den konklusion , at i mine øjne er en "rigtig" speedmaster med sort skive. Lidt ærgeligt , for jeg synes faktisk bedst om den hvide.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)