Speedmarster
#8
Jeg er selv meget glad for min reduced som er med 18K masiv beezel, et ganske harmonisk udseende ur med god placering af subdials, og så synes jeg godt om kombinationen af guld og stål - og uret går efter noget med 10 år stadigt helt iflg. cosg selv om det jo ikke er det
vh John
İmage
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Speedmarster - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 30-11-2005, 09:13 PM
Re: Speedmarster - af Peder_phpbb3_import15712 - 03-12-2005, 03:29 PM
[Intet emne] - af Peter - 04-12-2005, 03:25 AM
[Intet emne] - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 04-12-2005, 11:02 AM
[Intet emne] - af Peder_phpbb3_import15712 - 06-12-2005, 12:53 AM
[Intet emne] - af Peder_phpbb3_import15712 - 06-12-2005, 12:54 AM
[Intet emne] - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 06-12-2005, 01:57 PM
Enig i at mange undervurderer udseende hos reduced - af hannover_dk - 06-12-2005, 10:13 PM
[Intet emne] - af Peter - 07-12-2005, 04:16 AM
[Intet emne] - af Guest - 07-12-2005, 10:46 AM
Speedmaster reduced - af Xam - 28-12-2005, 03:17 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)