Speedmarster
#10
Hey Lohse

Jep, det er min der er til salg, lidt endnu, jeg er faktisk blevet mere lun på day-daten, men det ender jo nok med at jeg køber den også.

Reduced: som jeg har forstået er den her kun 38 mm mens dame/lady er 33mm. Peder har beskrevet forskellen på 3513.50 og 3510.50.

Nej det er ikke en til fruen, (hun må nøjes med sin Rolex)


Claus Larsen
Svar


Beskeder i denne tråd
Speedmarster - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 30-11-2005, 09:13 PM
Re: Speedmarster - af Peder_phpbb3_import15712 - 03-12-2005, 03:29 PM
[Intet emne] - af Peter - 04-12-2005, 03:25 AM
[Intet emne] - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 04-12-2005, 11:02 AM
[Intet emne] - af Peder_phpbb3_import15712 - 06-12-2005, 12:53 AM
[Intet emne] - af Peder_phpbb3_import15712 - 06-12-2005, 12:54 AM
[Intet emne] - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 06-12-2005, 01:57 PM
[Intet emne] - af Peter - 07-12-2005, 04:16 AM
[Intet emne] - af Guest - 07-12-2005, 10:46 AM
Speedmaster reduced - af Xam - 28-12-2005, 03:17 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)