13-08-2006, 11:34 PM
De skriver jo at: Uret er formodentlig sammensat af reservedele fra Omega's lager. Og er derfor ikke en helt original model. Dert stemmer jo og det jeg finder den alvorligste fejl er kaliberen der som du bemærker findes med og uden dato )og med og uden chronometer certivikat) - og dermed i dette fald fejl, men man kan vel ikke kalde det det store snyde nummer når de selv skriver at det er en uoriginal.
Mange seamasters og constellations er bygget og sælges på den måde, og vil man ha en 100% ren model, så skal man kende til sagen.
Prisen, den kan man altid diskutere, jeg ville kun købe en helt ren model (kosher) men de mange som er sammenbyggede af flere forskellige Omega dele, kan som ur, gå lige så godt som de helt ægte.
Jeg synes den er for dyr - og at de meget klarere burde gøre opmærksom på at værket ikke var korrekt, men derudover? De skriver den ikke er original i det mindste
vh John
Mange seamasters og constellations er bygget og sælges på den måde, og vil man ha en 100% ren model, så skal man kende til sagen.
Prisen, den kan man altid diskutere, jeg ville kun købe en helt ren model (kosher) men de mange som er sammenbyggede af flere forskellige Omega dele, kan som ur, gå lige så godt som de helt ægte.
Jeg synes den er for dyr - og at de meget klarere burde gøre opmærksom på at værket ikke var korrekt, men derudover? De skriver den ikke er original i det mindste
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)