21-08-2006, 09:54 PM
Jeg har betalt via Paypal masser af gange, helt uden problem. Det er korrekt at Paypal tager 4% (eller er det bare3) fra sælger, men sælger må IKKE lægge den % på som ekstra. Vil han tilbyde Paypal så skal der være uden gebyr. Jeg ved at en del i Europa over Ebay faktisk beder om 3 eller 4% mere ved betaling via Paypal, men om man skriver til Paypal at de beder om det, så får de omg at vide at de vil blive slettet som paypal penge modtagere, og det vil de som har Paypal generelt ikke.
I USA kræver meget få de 4% ekstra, men tager Paypal som en sikker og god måde at få pengene på, og der er den 500$ sikkerhed - som jeg kan sige har effekt, for Paypal - både Tyskland og USA og UK hvor det fungerer, tager det meget alvorligt og omg stopper betalingen hvis der er problemer
(bet sker vi kredit kort så det kan paypal, ligesom de kan indefryse modtager konto indtil problemer er løst)
I USA kræver meget få de 4% ekstra, men tager Paypal som en sikker og god måde at få pengene på, og der er den 500$ sikkerhed - som jeg kan sige har effekt, for Paypal - både Tyskland og USA og UK hvor det fungerer, tager det meget alvorligt og omg stopper betalingen hvis der er problemer
(bet sker vi kredit kort så det kan paypal, ligesom de kan indefryse modtager konto indtil problemer er løst)
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)