23-08-2006, 01:20 PM
For mig er et COSC bevis bare et stykke papir, mere end en garanti for at uret går præcist. COSC testen foretages på værket og ikke på det færdige ur. Dermed viser testen kun at uret KAN gå præcist, men ikke at det nødvendigvis gør det. Der kan ske meget med værkets præcision under montagen. Desuden er ETA´s kvalitetsstyring i produktionen en god garanti for, at de værste værker/dele bliver sorteret fra inden de forlader fabrikken. En urmager kan derfor i 99,5 % tilfælde få non-cosc til at gå lige så præcist som et cosc. Og skulle det vise sig at dit non-cosc ikke kan trimmes ind til at gå fornuftigt, ryger det med sikkerhed tilbage til Panerai for at blive tjekket.
Så jeg syntes du skulle vælge det skive layout du syntes bedst om frem for at fokusere på COSC.
Er du på udkig efter et PAM 002, ved jeg at der med stor sandsynlighed kommer et til salg i DK meget snart
Så hold øje med salgssiden midt i næste uge.
Mads Gjødesen
Så jeg syntes du skulle vælge det skive layout du syntes bedst om frem for at fokusere på COSC.
Er du på udkig efter et PAM 002, ved jeg at der med stor sandsynlighed kommer et til salg i DK meget snart
Mads Gjødesen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)