06-06-2012, 11:10 PM
Stensbjerg Skrev:Det handler jo ikke om at nogen skal derned hannover eller at det er fornuftigt,Jamen det kan man sagtens synes - jeg kan skam også se noget i det - går selv med Ploprof i vand sæsonen - jeg siger bare det jo ikke er af praktiske årsager man har gjort det så stort - man har villet ha et ur i den størrelse i kollektion - OG du har helt ret, ville vise man kan det med dybder - og det kan Rolex bestemt - men det er jo ikke af praktiske årsager, men fordi man ville ha et ur i den størrelse i kollektionen, og det er da helt rent og fint
det handler bla om at vise man kan og Rolex er jo på ingen gået amok med størrelsen,
jeg syntes stadigvæk uret også rummer noget elegance
Mit Ploprof er jo heller ikke bygget som det er, af ret meget andet end et ønske om at udgive et ur der så sådan ud - ikke for at skulle ned på 1200 meter hvad jo heller ingen kommer, og reklamen for shark proof mesh lænke er vel heller ikke til ret meget andet en at smile af, jeg skal ikke hå hånden ind i en haj - men man synes den ser rigtig ud- passer med den gamle vintage - og fyrer så op under kedler som nok ikke er så relevante i mine øjne
Det er da ingen skam at erkende, at det er mode og at de fleste vil ha lidt større ure idag, så det segment også skal dækkes ind - med alle de gode grunde man kan finde
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)