07-06-2012, 11:04 PM
Min umiddelbare mening er, at det er en dårlig idé. Hvornår er man grov nok til at få lov til at være i bjørnegrotten?
Hvornår noget fungerer "optimalt" er svært at afgøre. Det skifter ofte undervejs - også i en tråd - og hvad er "optimalt"?
Jeg tror ALDRIG at jeg er blevet stødt af sprogbrugen i dette eller det andet forum. Der skal helt andre ting til, før jeg bliver "stødt".
Jeg kan blive overrasket af nogle tndlæg, men det fører altid én et sted hen!
Det handler for det meste om ure, og altid om passion.
Jeg er aldrig i tvivl om at et seriøst spørgsmål meget hurtigt resulterer i et kvalificeret svar.
Så på den måde fungerer forummet fint.
Hver gang, at noget "modereres" mister stedet lidt og man kommer til at føle sig lidt "østtysk".
Så min holdning er: Keep on keep it up!
Hvornår noget fungerer "optimalt" er svært at afgøre. Det skifter ofte undervejs - også i en tråd - og hvad er "optimalt"?
Jeg tror ALDRIG at jeg er blevet stødt af sprogbrugen i dette eller det andet forum. Der skal helt andre ting til, før jeg bliver "stødt".
Jeg kan blive overrasket af nogle tndlæg, men det fører altid én et sted hen!
Det handler for det meste om ure, og altid om passion.
Jeg er aldrig i tvivl om at et seriøst spørgsmål meget hurtigt resulterer i et kvalificeret svar.
Så på den måde fungerer forummet fint.
Hver gang, at noget "modereres" mister stedet lidt og man kommer til at føle sig lidt "østtysk".
Så min holdning er: Keep on keep it up!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)