08-06-2012, 01:16 AM
hannover_dk Skrev:Jeg skrev ikke et ord om at jeg ikke troede på at du ikke fik penge.Fair nok, det har jeg måske misforstået. Men korrekt, jeg har ikke modtaget en krone.
hannover_dk Skrev:..........men jeg er 110% sikker på, at når Claus T viser en masse ny indkomne ure, eller Peter H fortæller, at han har netop det ur hjemme i sort skive - så er det ikke rene "service meddelelser" - men salgsfremmende aktiviteter.Helt sikkert, men der er jo heller ikke nogen, der har påstået det modsatte. Og det er netop min pointe.
At det er ok, så længe der ikke er tvivl om at vi har med prof. at gøre (læs. banner i signatur m.m.)
Og jeg synes personligt at det er MEGET tydeligt, hvem der er prof. urhandlere.
I virkeligheden er vi måske kun uenige om sletning af tråden, hvor (hvis du læser mit forgående indlæg) jeg faktisk giver dig ret, men jeg kan jo sagtens begå fejl, som alle andre.
Det handlede ikke om at skjule noget, da vi allerede har været omkring det meste her.
Det handlede om en tilbagevendende diskussion, som ER gennembanket mange gange og dermed et ønske fra Stensbjerg om sletning, samt et uhensigtsmæssigt (og tarveligt) svar til ham, fra min side.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)