24-09-2007, 10:27 PM
GTwatch Skrev:Det kan jo være, at Omega med vilje holder tæt - for at skabe lidt mystisk og dermed øge fokus, værdi, etc. Lidt lige som Rolex og de der glasbagkasser.
Hvis Omega er sikker i sin sag (hvilket de formentligt/forhåbenligt er), så er det jo kun til deres fordel, at pøblen diskuterer. De har deres på det rene - så hvorfor melde klart ud. Det ville jo stoppe den bedste markedsføring, de kan få.
Både og synes jeg. Hvis det står klart at der blev solgt ex det omtalte military, som skulle være en seamaster der er lavet om - med anden skive og ordinans mærker og hele halløjet, og den overhovedet ikke er ægte og - om - det stemmer at Omega aldrig har lavet en kaliber 6xx til military, og slet ikke leveret til UK som mærket på det viser i de år osv. så får de da som minimum et vist problem med næste Omegamania
Diskusionen har ikke altid det høje niveau, men de af experterne som udtaler sig i timezone BMW, det er altså folk med normalt stor viden, så ikke bare pøbel, men det som en del i alle fald mener er eksperter?
Jeg ved for lidt, men undrer mig trods alt.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)