28-09-2007, 04:05 PM
LFlex Skrev:peter Skrev:Ja, det er jo utroligt hvor mange der vil give mere for et ur med et ekstra stykke papir.
På STOWA's hjemmeside kan man tilvælge COSC certifikation på sit værk (2824-2). Det koster 210 Euro extra.
Så er det stykke papir vist også betalt! (-hos Stowa får man dog også blå skruer med i prisen)
/niels
Lidt polemisk kan man måske med god ret sige: Hellere betale 1500 kr for et stykke papir, som dokumenterer at værket er testet og fundet ok af en uafhængelig instans end for et navn, som er blevet dyrt fordi en eller anden skuespiller er ambassadør for det!
Jeg forstår simpelthen urtosser, som ikke kan sætte pris det ene, når de er fint er villige til at betale langt mere end 1500 kr for det andet. I min verden hører det hele med. Papir, test, image, brand, historie, design og alle mulige andre kvatiteter!
Har jeg så ingen grænse? - jo - jeg tror nok at mange ædelsten på samme ur - flytter uret for meget væk fra ur og over til smykke. Men det er da klasse når Cartier har den der sten på kronen. En lækker detalje!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)