22-10-2007, 09:53 PM
Baun Skrev:Der findes sådan en Omega Seamaster 600.Hvis du har set den i databasen og den også der har samme skrift "farve" = som jeg ser det Tritium - i både de store time markeringer - minut streger og i skriften Omega + 600 osv - så synes jeg da også den er sandsynlig den kan være original (hvad jeg heller ikke har sagt andet)
Joseph har en i databasen og jeg har set dem før. Om skiven er original? Jeg ved det ikke, men når sælger hævder det i anoncen, må det vel være rigtigt. Jeg kan faktisk heller ikke se nogen grund til at den ikke skulle være det.
vh Baun
Jeg har desværre set mange ure (ikke her på forumet) stå som "original skive - uden at være det - ikke altid und vilje, men en redial kan være gammel og uden for sælges viden
Har du den med samme farve hele vejen som jeg synes denne har?
(De jeg har kunnet se af typen har alle klar forskel i farve på time markeringer (gyldne) og på minut markeringerne - stregerne + skriften Omega og 600 som er hvid på alle jeg har set, hvor altså de store time markeringer er helt anden farve), så vil jeg bestemt tro den er original - jeg har bare ikke set det. Hvis du har en link ville det være god lære tak
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)