15-11-2007, 02:12 PM
GTwatch: Tak for dit svar, jeg har kigget fordi hjemmesiden du henviste til og kan se de typisk ligger omkring 3.100-3.300€ (ca. 23.000-26.000 DKR)
Det næste du skriver fik mig næsten til, at falde af stolen
og fik mig til, at tænke på om du mon arbejder i Told&Skat? Eller om du nogensinde har hørt om folk der har fået problemer med deres ure - købt privat? Jeg kunne forstå, at du ville kræve en form for dukumentaion hvis det drejede sig om et ur til flere hundredetusinder kr. - men for et ur i den prisklasse?
Mht. farven synes jeg personligt at den orange farve er den der falder bedst i min smag. Jeg synes det er smukt - dog kunne det være lækkert om man så havde en rem i sort med orange stikninger også. Så hos mig er den nævnte "wow-effekt" ikke gået hen og blevet sprudlende eller aftagende. Jeg synes det er den smukkeste farve og mest unikke ifht. til den sorte som virker for monoton og "passiv". På billeder i kataloget eller PC-skærmen er det svært at se, men i virkeligheden forholder det sig helt anderledes.
Det næste du skriver fik mig næsten til, at falde af stolen
Mht. farven synes jeg personligt at den orange farve er den der falder bedst i min smag. Jeg synes det er smukt - dog kunne det være lækkert om man så havde en rem i sort med orange stikninger også. Så hos mig er den nævnte "wow-effekt" ikke gået hen og blevet sprudlende eller aftagende. Jeg synes det er den smukkeste farve og mest unikke ifht. til den sorte som virker for monoton og "passiv". På billeder i kataloget eller PC-skærmen er det svært at se, men i virkeligheden forholder det sig helt anderledes.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)