17-11-2007, 12:41 PM
psn Skrev:Hej Peter!Jørgen fra Krognos kan med det samme sige dig meget mere om uret når han har det i hånden. Umidelbart er der en del Geneve - din med kal 266 og 34,5 mm uden krone - i stål - er udemærket ur, og der er masser som samler 30 mm som de ofte kaldes da de bygger på den "gamle" kaliber 30 (mm) (inkl. Baun - Speedy og mig selv for at nappe 3 fra tråden)
Det var nu altså mig der blev drillet af Baun! For det med den kedelige Calender med cal 503. Da Baun alligevel viser, at han er et rart meneske med en god position humor, tør jeg godt løfte sløret for mit spændende ur, der kom med posten i går - En Omega Geneve ref. 2754-3 fra omkring 54. Den skal lige en tur forbi Crognos, men ser rigtig fin ud. Jeg vover at spørge eksperterne om dette urs grad af almindelighed / trivialitet?
God weekend til alle
Peter
Pris har meget med kvalitet at gøre men omkring et par tusind kan man ofte få noget for. Tendensen er klart at de lidt større - ex 37 mm koster en del mere end de lidt mindre - men kvalitet - specielt skiven) er ret afgørende
Kom gerne med et billede, så kan vi se og måske sige mere
tillykke med uret, og det bliver giveet flot af en tur hos Krognos.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)