23-11-2007, 10:58 PM
Jamen, jamen jeg tror det skal være en SM prof. Måske kunne jeg godt mærke det indeni før jeg forespurgte jer om date modellen....Men i ved at nogle gange skal man lige høre andre sige "det skal sgu være den rigtige vare" og ja, det skal det sgu nok.
Men når det så er sagt vil jeg formentlig gå efter modellen efter 68´
Er der nogle ændringer efterfølgende som det kan betale sig at tage med eller er det bare hovedsageligt det samme værk der sidder i efter 68´.
Det er ikke et investeringsur, men et som jeg vil bruge hver dag.
Lige en fodnote. Jeg er også bilfanatiker og måske også på andre områder, men jeg elsker simpelthen når tingene har et historisk "sus" over sig.
Efter at være blevet imponeret af SM'erens bedrifter som jeg fandt på nettet, kunne jeg ikke lade være med øjeblikkeligt at drage paraleller til den skønne Porsche 911 - begge er fra en tid hvor der var helte til, begge har et design der næsten er uændret og lige i øjet, osv. osv.
Nå jeg syntes bare lige jeg ville sige det....
Men når det så er sagt vil jeg formentlig gå efter modellen efter 68´
Er der nogle ændringer efterfølgende som det kan betale sig at tage med eller er det bare hovedsageligt det samme værk der sidder i efter 68´.
Det er ikke et investeringsur, men et som jeg vil bruge hver dag.
Lige en fodnote. Jeg er også bilfanatiker og måske også på andre områder, men jeg elsker simpelthen når tingene har et historisk "sus" over sig.
Efter at være blevet imponeret af SM'erens bedrifter som jeg fandt på nettet, kunne jeg ikke lade være med øjeblikkeligt at drage paraleller til den skønne Porsche 911 - begge er fra en tid hvor der var helte til, begge har et design der næsten er uændret og lige i øjet, osv. osv.
Nå jeg syntes bare lige jeg ville sige det....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)