Arvestykke
Omega Geneve serien har kørt over en del år, men når du siger det går ved at du ryster det, så må det jo være med automatik - som det ur du henviser til jo også er

Billeder behøves - og skal du vide meget, så ville det være nyttigt hvis en urmager åbnede det (lad være med selv at rode med en saks hvis du ikke har udstyr) og fortalte hvad kaliber der ligger i

Helt i guld? Lyder som forgyldt, men det burde så have stål bagside - så jeg forstår ikke helt det med at der er slidt materiale af mellem bagside og krone - HVIS det er stål bagside, så er forklaringen at det er forgyldt og forgyldningen slidt af. Det kan passe med at de 20 der står er 20 mikron som udtryk for forgyldningens tykkelse.
Forgyldt er mindre efterspurgt end stål eller rent guld

Hit med lidt billeder, af både skive - side og bagside og hvis du ikke kan få al tekst tydelig, så skriv præcis hvad der står både for og bag.

En gang rensning og smørring ligger mellem 700 og 900 kr for en sådan automat hos de fleste - hvis glasset er ridset kan det enten pudses op eller skiftes (ca 300 kr sammen med service) men check selv priser, det er bare angivelse

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Arvestykke - af KennyJ - 24-11-2007, 08:18 PM
Det kunne lyde som... - af baun - 24-11-2007, 08:33 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 24-11-2007, 08:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)