06-01-2008, 08:04 PM
...Pro fra 71 med 861 eller en ny med 1861 mener jeg ikke gør den store forskel. Samlere vil sikkert umiddelbart vælge den ældre men økonomisk set taler vi altså ikke om flere tusinde kroner. Der er så mange Speedmastere der ude at jeg ikke kan se det gøre nogen forskel med moindre du får original æske, instruktionsbog osv. med. Du skal måske snare vurdere om du vil have en urskive med patina eller ej. De ældre tritium skiver og visere bliver flotte med tiden.
Den store forskel når der generelt tales om Speedmaster er om det er en 321 eller ej.
Mht. garanti bør den være verdensomspændende. Jeg har haft to Pro der blev lavet på garantien så helt ligegyldig er den ikke og Omega's kvalitetskontrol er vist ikke hvad den har været.
Mvh
Klaus
Den store forskel når der generelt tales om Speedmaster er om det er en 321 eller ej.
Mht. garanti bør den være verdensomspændende. Jeg har haft to Pro der blev lavet på garantien så helt ligegyldig er den ikke og Omega's kvalitetskontrol er vist ikke hvad den har været.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)