29-01-2008, 12:49 PM
Velkommen til det vanskelige valg af en Speedmaster.
Jeg har selv været gennem kvalerne om hvor meget og hvor oprindeligt eller .......

Du han se flere (og flottere) billeder på Uhrmageriets hjemmeside.
Uret er min daglige ledsager. På billedet er det 7 sekunder foran; men har heller ikke været stillet i halvanden måned
Jeg kan ligeledes støtte forumets bemærkninger om, at give sig god tid med valget. At spørge i dette forum er en rigtig god ide.
VH Geodoc
Jeg har selv været gennem kvalerne om hvor meget og hvor oprindeligt eller .......
Mads Gjødesen Skrev:Du bør kigge på et Speedmaster Broad Arrow. Det er en "moderne" udgave af det oprindelige Pro. Uret har et flottere kolonnehjulsværk, safirglas , dato samt automatic. Desuden er det næsten lige så velanset som Speedy Pro måneuret. Både Broad Arrow og måneuret holder prisen fornuftig hvis du køber brugt.Jeg kan støtte Mads i hans besyv. Broad Arrow er et markant og gedigent ur. Du får lige et "wrist shot" af mit eget.
/Mads

Du han se flere (og flottere) billeder på Uhrmageriets hjemmeside.
Uret er min daglige ledsager. På billedet er det 7 sekunder foran; men har heller ikke været stillet i halvanden måned
Jeg kan ligeledes støtte forumets bemærkninger om, at give sig god tid med valget. At spørge i dette forum er en rigtig god ide.
VH Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)