02-02-2008, 11:34 PM
hannover_dk Skrev:I Guder hvor den smuk - så perfekt design - så tilpasset - så rendyrket - så meget et barn af sin tid - hele årsagen til at gå vintage i ure eller biler.
Tingene fungerer naturligvis mindst ligeså godt idag, men charmen for pokker?
Jeg har hørt om din bil men ikke set din før - Var man bare ugift og havde større garage og pengepung - Gerne i den farve (bilen ikke pengepungen) - alternativt racing green -
Kan du ikke i off topic smide samme billede og lidt billeder af interiøret - sæder og instrumenter og gear stang?
vh
Jeg har desværre ikke så mange billeder liggende og den er pt. gemt godt ad vejen til vejret bliver bedre. Men den er med sort læder interiør. Har et sløret billede af instrumentbrættet inkl. et vintage ur, så den kan jeg da lige poste. Også her uden det bliver off tropic...
John jeg har jo ingen kone og er stadig en stor knægt, så der skal være plads til lidt sjov (både når det gælder biler og kvinder
Det sjove er så at jeg falder for vintage mekanik fra 60´erne, om det så er biler eller ure. De kunne noget dengang man ikke kan i dag. Men det er nu alligevel lidt underligt at man imponeres af ting, der er laver 10-15 år før man blev født.
Sorry Klaus det var ikke for at stjæle din tråd.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)