04-02-2008, 06:04 PM
Det er svært at give exacte priser tror jeg. Dels kan det vel variere efter om det er en som kommer meget i en bestemt butik og derfor er "god kunde", dels gør det givet en forskel om man benytter visse dyrere forretninger - måske tilmed nogen som sender ind til Omega (Swatch group) eller en urmager der tager tingene selv (krognos, Mølbak, Halse og sikker mange flere)
Men helt groft: Almindelig servce og olieskift på en automat ligger vel mellem 700 og 1000 kr og en kronograf mellem 1500 og 2500 efter min erfaring - når der ellers ikke skal ske en masse udskriftning af dele. (jeg ved godt der er forskel mellem 1500 og 2500, men der er også, selv inden for kronografer ganske stor forskel på værkerne - fra lagkage, til knaststyrede, til standard valjoux 7750, over ex El Primero med sine utroligt mange dele
vh
Men helt groft: Almindelig servce og olieskift på en automat ligger vel mellem 700 og 1000 kr og en kronograf mellem 1500 og 2500 efter min erfaring - når der ellers ikke skal ske en masse udskriftning af dele. (jeg ved godt der er forskel mellem 1500 og 2500, men der er også, selv inden for kronografer ganske stor forskel på værkerne - fra lagkage, til knaststyrede, til standard valjoux 7750, over ex El Primero med sine utroligt mange dele
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)