05-02-2008, 12:27 AM
Det er som du er klar over, standard 1960 type ure - og ud over det er sjovt at have forskelligt at skifte mellem, og billigt, ikke noget du hen ad vejen vil focusere på i en samling. Sandheder er dog, at der givet kan være godt med ur for pengene, og som sagt lidt sjov historie
FHF 73 - AS 1702/03 - ETA 2409 og ETA 2878 SWISS er alle kalibre som hvis ikke der er noget specielt galt, kan serviceres for en rimelig penge (5-600 kr) og som du i øvrigt ikke behøver servicere, hvis de ellers holder tiden rimeligt.
Puds glassene godt med tandpasta, rundt og rundt i 2-3 minutter og rens af (uden at poste vand ind i uret) så kan de blive ret gennemsigtige i mange fald, og puds så selv uret pænt i hånden, og overvej nye remme hvis du vil gå med dem og de trænger, det gør stor forskel
Held og lykke med dem
vh
FHF 73 - AS 1702/03 - ETA 2409 og ETA 2878 SWISS er alle kalibre som hvis ikke der er noget specielt galt, kan serviceres for en rimelig penge (5-600 kr) og som du i øvrigt ikke behøver servicere, hvis de ellers holder tiden rimeligt.
Puds glassene godt med tandpasta, rundt og rundt i 2-3 minutter og rens af (uden at poste vand ind i uret) så kan de blive ret gennemsigtige i mange fald, og puds så selv uret pænt i hånden, og overvej nye remme hvis du vil gå med dem og de trænger, det gør stor forskel
Held og lykke med dem
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)