08-02-2008, 03:30 PM
Hejsa -
Ja - Omega's aftersale service fejler bestemt ikke noget.
Fik idag besked om at mit Speedmaster 3573.50 ikke er et chronometer men snarere et chronograph timepiece, derfor kan der til denne ikke udstedes COSC.
Min fejl - det skulle jeg selvfølgelig have vidst - sorry!
Men som kompensation skriver de at de vil sende mig noget "omega-katalog-merchandise-halløj". Nu må vi så se hvad det er
Kanon service - trods alt
Mvh
Ja - Omega's aftersale service fejler bestemt ikke noget.
Fik idag besked om at mit Speedmaster 3573.50 ikke er et chronometer men snarere et chronograph timepiece, derfor kan der til denne ikke udstedes COSC.
Citat:Please be informed that the COSC Official certificate is not available for your Omega Speedmaster watch, as your watch is not chronometer watches but rather a chronograph timepiece.
A chronograph is equipped with an exclusive OMEGA self-winding mechanical movement indicating the hour, the minutes and the seconds. It has a tachymetric scale and chronograph functions for measuring speed.
A chronometer is equipped with a high precision movement and delivered with an official chronometer COSC rating certificate.
Min fejl - det skulle jeg selvfølgelig have vidst - sorry!
Men som kompensation skriver de at de vil sende mig noget "omega-katalog-merchandise-halløj". Nu må vi så se hvad det er
Kanon service - trods alt
Mvh

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)