10-02-2008, 01:21 PM
Hvis du ikke vil ha en re-dial - så skal du ikke købe . Jeg er 98% sikker på det er en re-dial - lidt underligt - uanset hvad er, at minut markeingerne ved kl 4 og kl 10 er klart tykkere end alle de andre almindelige - faktisk helt som kl 12 - 3 - 6 og 9
Jeg tror ikke et ur fra den tid hvis det har været brugt, og det viser kassen det har - ser sådan ud hvis ikke den er re-dialet
Jeg er enig med Baun i at det normalt ikke er nogen skade at det er tilfældet med sådan et ur - hvis man kan lide et ur fra den tid måske en fordel hvis den er korrekt gjort, men er re-dial ikke OK for din antikvitets fornemmelse, så spring over. (og de der stærkere minutmarkeringer uden fo det normale irriterer mig
- hvis ikke jeg vidste hvorfor)
Jeg tror ikke et ur fra den tid hvis det har været brugt, og det viser kassen det har - ser sådan ud hvis ikke den er re-dialet
Jeg er enig med Baun i at det normalt ikke er nogen skade at det er tilfældet med sådan et ur - hvis man kan lide et ur fra den tid måske en fordel hvis den er korrekt gjort, men er re-dial ikke OK for din antikvitets fornemmelse, så spring over. (og de der stærkere minutmarkeringer uden fo det normale irriterer mig
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)