17-02-2008, 12:37 PM
GTwatch Skrev:Jeg synes, det er fedt, at han faktisk bruger sine ure, selvom de er samlerklenodier. Sådan har jeg det med alle ure - de skal bruges, uanset hvor sjældne de er. Man kan selvfølgelig altid diskutere, om man så skal bruge dem til at slå søm i med.
Og havde det ikke været for den gode Sly, havde der vel ikke været Panerai til os andre...
Jeg er såmænd også tilhænger af at ure bliver brugt uanset pris og samler status. Men det faktum at han render rundt og leger "Rambo" med uret på er måske lige groft nok i mine øjne. Uret er PVD behandlet og denne overflade er MEGET modtagelig over for ridser osv. Og det kan ikke undgå at få lidt tæsk under de optagelser. Jeg mener bare det er lidt synd at urets stand forringes når det er så sjældent som det er. Men hans ur og hans valg.
Sly har en solid samling af Panerais med div. pre-V modeller og selvfølgelig hans egen Sly-Tech Pams. Desuden en masse AP ROOs og hublot BB. Mon ikke der også findes lidt Rolex og PP. Men de sidste to err kun gætværk fra min side.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)