20-02-2008, 10:05 PM
Jeg anerkender skam at det tilsyneladened er er en rigtigt godt værk, det kan bare ikke få mig til at bryde mig om udseendet, ihvertfald ikke på det jeg viste som måske har samme værk, eller ihvertfald deromkring. Mht. powerreserven så er det da fint at det holder et døgn efter 4-5 timer. Men når jeg tager mit ur på om morgenen, sidder det der som regel til jeg går i seng, så at det er fuldt optrukket allerede efter 4-5 timer er vel bare af akademisk betydning. Ok, det siger sikkert noget om kvaliteten af værket, men at det er en "øjebæ" overstiger klart effektiviteten/kvaliteten for mit vedkommende.
Når det er sagt, har jeg jo for nylig erhvervet mig en cal. 1040 som jo heller ikke er nogen skønhed (igen specielt rotoren er grim), men her syntes jeg bare at uret er så lækkert at det overstiger tanken om det lidt kedelige værk. Så holdning ja, men konsekvens nej!
Når det er sagt, har jeg jo for nylig erhvervet mig en cal. 1040 som jo heller ikke er nogen skønhed (igen specielt rotoren er grim), men her syntes jeg bare at uret er så lækkert at det overstiger tanken om det lidt kedelige værk. Så holdning ja, men konsekvens nej!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)