22-02-2008, 09:11 PM
Baun! - Det er for stærkt
Nu hyggede vi os lige med "bamserne", og så kommer du og vifter om næsen med det eneste dress ur,
der nogensinde har gjort mig blød i knæene.
Som sagt har jeg et anstrengt forhold til dress ure.
Når jeg som feltgeolog er på åstedsforretning med udvalgsformand, dommer og retsasessor, sker det ofte,
at de pæne folks slips flakser for vinden og dasker dem i ansigtet.
Så hygger vi andre os, iført termo kedeldragt og tophue med den fælles holdning,
at der er ikke noget klædningsstykke, der er så latterligt i blæsevejr, som et slips.
Ved sådan lejlighed er dommerens flotte PP lige så malplaceret som en fugleedderkop på en lagkage.
Jeg ville sætte pris på, at du ikke tager seamasteren med til urtræf,
således at min stålsatte beslutning om at holde mig fra dressure ikke bliver udfordret
VH Geodoc
Nu hyggede vi os lige med "bamserne", og så kommer du og vifter om næsen med det eneste dress ur,
der nogensinde har gjort mig blød i knæene.
Som sagt har jeg et anstrengt forhold til dress ure.
Når jeg som feltgeolog er på åstedsforretning med udvalgsformand, dommer og retsasessor, sker det ofte,
at de pæne folks slips flakser for vinden og dasker dem i ansigtet.
Så hygger vi andre os, iført termo kedeldragt og tophue med den fælles holdning,
at der er ikke noget klædningsstykke, der er så latterligt i blæsevejr, som et slips.
Ved sådan lejlighed er dommerens flotte PP lige så malplaceret som en fugleedderkop på en lagkage.
Jeg ville sætte pris på, at du ikke tager seamasteren med til urtræf,
således at min stålsatte beslutning om at holde mig fra dressure ikke bliver udfordret
VH Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)