14-03-2008, 12:12 PM
GTwatch Skrev:lars u Skrev:Christian - Rangeren var ikke helt hvad den gav sig ud for; værket var godt nok Tudor, men et datoværk hvor datodelen var taget af. Lidt research på timezone viste, at skiven aldrig har været produceret af Tudor med RANGER skrevet i rødt. Uret trængte i øvrigt til rens, det får den så nu. Så jeg har betalt mine lærepenge med det ur, uden det dog var specielt dyrt... Man lærer så længe man lever!Underligt - jeg mener at have set et væld af disse Rangers på eBay - fra pålidelige sælgere (læg mærke til mener). Der må være basis for lidt research. Har du et par link til de tråde, du har læst?
# Stefan
Hej Stefan, det er korrekt der er en masse af disse Rangers på ebay - også i den skiveversion jeg købte i Hamborg som du selv så dernede... Jeg researchede så lidt på timezone da jeg var hjemme igen, der var mange tråde om emnet, og generelt enighed om at man skulle passe meget på. Generelt blev der skrevet at Tudor aldrig har produceret Rangeren med navnet skrevet i rødt - hvorvidt det er korrekt ved jeg ikke. Men søg selv på timezone under Tudor Ranger, der er en del tråde om emnet.
mvh lars u
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)