28-03-2008, 03:35 PM
mup Skrev:PO orange til sommertd, og PO stål/sort til vintertid. Bare et godt råd fra en ½ gammel gut.Lyder helt fornuftigt - Som Baun er inde på skal uret passe til tøjet og lejligheden - herunder sikkert også hudfarve til sommer og vinter osv.
mup
Jeg er enig med de som siger sort beezel er det sikre valg - og flertallet har jo i nogle øjne altid ret. Jeg fastholder bare at den "hel orange" med orange rem er flot og et spændende valg, og til mange lejligheder helt rigtig, og at den en gang - specielt hvis den fik kort levetid, ville kunne stå som lidt af et Omega design-icon
Jeg ved ikke om nogen ud fra beskrivelsen husker den gamle Tuborg Guld Export flaske. En lavere flaske - helt uden skuldre, men hvor den skrånede ned helt oppe fra - jævnt til under midten - og med guld på den øverste pyramidelignende del.
Den slog aldrig an - men på New York Museum of Modern Art stråler den en i møde i sin montre.
Sådan kan det være med stil eller design iconer, de behøver ikke være lavet for flertallet, men kan slå igennem alligevel - nogen før - andre siden
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)