05-04-2008, 01:42 PM
Det var ikke for at lyde arrogant eller noget at jeg skrev som jeg gjorde. Det er en fin samling og jeg ville rigtig gerne se urene og tilhørte den en af jer ville jeg have skrevet noget helt andet. Jeg mener: Denne samling tilhører en eller anden samler og der findes sikkert masser af samlinger som er langt flottere. Bauns feks. Så bringer man billeder af en vildt fremmed samling så "ja" der skal mere til for at imponere mig.
Tilhørte den en af jer, var det en helt anden snak. Lidt som at ligge et billede på af en Ferrari. So what...! Tilhørte den en af jer. Mega cool...
Håber I forstår hvad jeg mener. Og nej Omega speedy automatics er ikke uinteressante, men det er omvendt heller ikke ure man der er umuligt at skaffe. Men ja der skal nok mere til for at imponere mig end et Speedy day/date. Kald det bare en arbejdsskade...
/Mads
Tilhørte den en af jer, var det en helt anden snak. Lidt som at ligge et billede på af en Ferrari. So what...! Tilhørte den en af jer. Mega cool...
Håber I forstår hvad jeg mener. Og nej Omega speedy automatics er ikke uinteressante, men det er omvendt heller ikke ure man der er umuligt at skaffe. Men ja der skal nok mere til for at imponere mig end et Speedy day/date. Kald det bare en arbejdsskade...
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)