16-07-2008, 11:54 AM
Du kan sagtens lade det blive vådt. Generelt ville jeg finde noget der var tæt til 200 meter hvis du skal ned på to meter og bevæge dig kraftigt hvilket øger trykket på urets pakninger - men - sandsynligheden er nok at det vil klare de 2 meter.
Det er altid mere risikabelt med en kronograf end et almindeligt ur da der jo også skal pakninger til ved trykknapperne.
Det er jo også et pengespørgsmål. I ex Omega Seamaster kan du finde chronografer som tåler mere - men som du måske også vil være mere kede af at skramme og som koster langt mere
Kig evt. lidt i Seiko
Konklusion - Kan du hitte noget andet du kan lide i Quarts med stopur og som går til 200 meter - så er du bedre stillet - men den der fungerer nok - selvom der er en risiko - og er ganske flot.
vh
Det er altid mere risikabelt med en kronograf end et almindeligt ur da der jo også skal pakninger til ved trykknapperne.
Det er jo også et pengespørgsmål. I ex Omega Seamaster kan du finde chronografer som tåler mere - men som du måske også vil være mere kede af at skramme og som koster langt mere
Kig evt. lidt i Seiko
Konklusion - Kan du hitte noget andet du kan lide i Quarts med stopur og som går til 200 meter - så er du bedre stillet - men den der fungerer nok - selvom der er en risiko - og er ganske flot.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)