31-07-2008, 11:32 PM
Stefan Garvig Skrev:Gufle Skrev:Tukjær Skrev:Og velkommen for pokker...... det bliver dyrt
Det med at suben virker større er netop det der tiltaler mig.
Ja, det rykker lige en prisklasse op i forhold til mine andre urkøb, som indtil nu aldrig har været over 25 k.
Så det er en stor beslutning
Vælg med hjertet! Det går du aldrig fejl af.
Men hvis du er lidt uklar på, om du måske kommer til at fortryde dit køb, så er SD nok det ur, som du fremover vil have lettest ved at komme af med uden tab.
Som jeg har skrevet så mange gange her i forumet, så er SD i mine øjne det ultimative dykkerur. Jeg har haft min SD i nu to år, og det sidder hele tiden på mit venstre håndled (untagen, når jeg går i bad)
Venligst
Stefan Garvig
Problemet er lidt at alle de ure jeg har er med Chronograph, derfor vil en Daytona passe bedre ind i min samling, men den er bare for dyr for mig.
Derfor vælger jeg så det næst bedste, med den risiko, at jeg på et eller andet tidspunkt vil skifte til en Daytona. Det er derfor er jeg lidt interesseret i gensalgsværdien på den nye Rolex SD eller Sub.
Så kan jeg måske have det Rolex i en 4-5 år for så, at have til "udbetalingen" til en Daytona.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)