14-08-2008, 08:06 PM
runzuk Skrev:TAG uret måler 42 mm. For mig er der en verden til forskel op til de 45,5 mm som Omegaen fylder. Hvis du har et nogenlunde mellem/stort håndled bør Omegaen falde i din smag.
Jeg burde have naevnt foer, at jeg faktisk ikke har besluttet mig for (hvis det bliver Omega), om jeg skal have 42 eller 45mm. Mit haandled er ikke saa stort, og 300m's 42 mm er for mig en ret ideel stoerrelse, saa lige paa det punkt staar der 1-1.
runzuk Skrev:Men der er selvfølgelig små 6000 kr sparet i Tag uret. Kan kun sige, at hvis din økonomi er til det, så vælg Seamasteren. Det kan du iøvrigt også sælge igen uden at tabe det hele på gulvet.Jeg bor i Indien, og prisen, efter rabat, er fuldstaendig ens paa de to ure (ca. 100 DKK forskel), saa der vil de fleste nok tale for PO'en.
Et eller andet sted haelder jeg nok ogsaa mest til Omega. Blev bare vaeldig glad for TAG'en, da jeg proevede den paa. Og ville jo ogsaa vaere meget sjovt at have to forskellige maerker. Men du har ret, Omega holder prisen bedre og er kvalitetsmaessigt nok ogsaa en tand bedre end TH.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)