25-09-2008, 10:39 PM
DJmon Skrev:Funky kan måske også være et design der i den grad er på tværs af designet i dag ?Yes der er noget af det - Design på tværs af designet - men ikke af idag - for så er Barok jo funky - på tværs af sin tid - mystisk - stinkende - mærkeligt - anderledes
Min fremhævning hannove_dk var ikke så unikt dengang men skriger på opnærksomhed idag
Men ja misbrugt i mange sammenhænge.
Min Beocord er ikke funky bare sjov og velholdt. måske lidt også et stænk nostalgi
"med den tids fine teknik" tja de må alligevel have haft fat i den lange ende den sansui er næste 40 år og virker perfekt. men det samme kan man jo sige om ure:-)
man skal bare huske at sådan en sansui sag måske kostede en halv månedesløn. men god matertrialer
Yes sådan en Sansui sag er jo vidunderlig - hører helt til der står mit hjerte nær - oser af dens tids kvalitet
Den type ting er der jo masser af - uden direkte sammenligning - Mads G´s cremfarvede Jaguar E - fandeme ikke funki - men
Kald det ligegyldigt - men det er nu halvsjovt at diskutere også den slags ting - så vi finder vores linje - eller ved hvad den enkelte mener
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)