26-09-2008, 05:03 PM
Charlotte Skrev:Petr Mac Skrev:Aaaaaaaij, sådan en fætter har jeg også, tror et eller andet sted mit mandelige ego blir lidt ramt, når jeg ser en qvinde med en "mande-model". Men skal nok bare vænne mig til det, de fleste tøser jeg kender er det techno marine der er sagen.
Ellers en laver du da bare en Heidi Klum? Panerai ..![]()
Meen, daytonaen er lækker, især hvidgulds modellen med sort skiive, nøøøj. Det står helt sikkert øverst på ønskelisten
Mit sub ryger jo videre til min bedre halvdel, da jeg jo netop synes, at det var en anelse for maskulint til mig - så ingen mandelige egoer bør føle sig ramt![]()
Har faktisk prøvet Panerai et par gange, men tror jeg skal have mit Daytona crush af vejen, før jeg for alvor kan kaste min kærlighed på et nyt ur
Christian E Skrev:Tror en vintage 5513 el GMT Master I, feks fra 70erne med den helt rette patina, ville se virkelig lækkert ud på en kvindearm. Det buede akrylglas synes jeg ser mere feminint ud ift safir - og det passer jo til en kvindes mere "afrundede" former![]()
Når det så er sagt, synes nu ikke der findes et Rolexur, som en kvinde ikke kan bære, 40mm kan de fleste godt gå med - til gengæld er der IMHO mange modeller mænd bør holde sig fra!
Flere gode idéer - takDejligt med inspiration. Vil kigge nærmere på det.
Føler mig slet ikke ramt
Men fedt at møde en kvinde der har rolex interesse

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)