26-09-2008, 09:52 PM
Mif Skrev:Hannover : du er for gamle til at forstå funkyMåske - men jeg køber den ikke helt - I kan da sagtens opfinde en ny anvendelse for Funki fordi i kan lide ure som er tresser agtige.![]()
ligesom hvis man siger at noget er street taler man jo heller ikke om gade eller vej
![]()
Funky er slang - eller det sprog de unge taler indbyrdes -
Djmon : total respekt Kassette bånd optager nos det styrer for vildt
( hannover der er her igen brugt de unges sprog )
Mif
I er vel ikke klar til så at kalde beatles, kinks, jerry and the pacemakers fra 60 erne funki? Det er typisk 60 er - helt som mange ar de ure i kalder funki i virkeligheden bare er 60'er og slet ikke har de ting der skal til i FUNK
Tag dog musik - ved du/I hvad funki music er overhovedet?- Det er jo ikke noget man bare kan bruge som en standard for alt fra 60 erne - tværtimod - funk er sin egen stil - og i har bare i jeres glæde for ordet misforstået hvad det er - hvilket måske kan være ligemeget erkender jeg.
Bild mig ikke ind at det er det ord I UNGE bruger sammen - for masser af unge vil brække sig over at man kalder alt fra 60'erne for Funky
Peace be with it .- jeg elsker ord og synes det er flot sproget udvikler sig - men synd når visse ting tages ud af sammenhængen af helt enkle individer, modsat de som satte ordet ind og gav det mening - som ex FUNK eller funki - blandet - mærkeligt - "røget" - lettere usmageligt - og først og fremmest - stående ud fra det øvrige fra sin tid.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)