27-09-2008, 10:49 AM
Charlotte Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Jeg har haft div. afskygninger af Daytonas og min klare favorit over dem alle er WG på rem. Altså ref. 116519 eller 16519. Modellerne i gul guld bliver for flashy, specielt med lænke, og stål modellen er bare lidt for kedelig og oridinær hvis man tænker på at ur i 50 k klassen. Et vintage Sub 5513 er langt federe og udstråler mere in-sider stil. Ærgerligt at ref. 116520 stål Daytona´en har det ry det har![]()
WG med lænke bliver for tung men ellers ganske lækker...
Hvis mænd kan bære 47 mm ure kan kvinder sgu også bære 40 mm![]()
/Mads
Men kan man ikke være ligeglad med ry og kommentarer for den sags skyld? Man køber vel et ur, fordi man kan lide det. Så må folk jo (med fare for at gentage mig selv igen) tænke, hvad de vilEr helt med på, at vintage ure udstråler noget helt andet end et sprit nyt ur. Men det er nu altså også en særlig følelse, at købe et nyt ur. 5513 er uden tvivl lækkert, men ikke flere Sub til mig
Og JA!!! Kvinder kan sagtens bære 40mm., bare det er den rette model
Jo langt hen ad vejen køber jeg også ure efter hvad JEG syntes er lækkert uden andres mening. Du må jo alligevel være lidt interesseret i andres mening siden du spørger om Daytona er go for kvinder
Vi har haft diskussionen før mht. hvad Daytona´en udstråler. Det kan være to ting. Det ene er at man har købt drømmeuret efter mange overvejelser og stor researce. Den typer er jo cool nok
Jeg vil MEGET nødig forveksles med den sidste type, og det vil jeg meget let kunne blive da jeg er 32 år og går "smart" klædt
Samme paradoks er der ved brugte BMW´er, tatoveringer, guldkæder, hættetrøjer, osv. De fejler for den sags skyld ikke noget, men det signal man sender er ikke noget man på forhånd ønsker får andre til at sætte en i bås.
Ok overdrivelse fremmer forståelsen
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)