25-08-2012, 06:37 PM
Stensbjerg Skrev:Selvfølgelig udsender vores valg nogle signaler
jeg mener bare ikke man skal lader disse signaler styre ens valg som sådan,
og at man skal ihvertfald være meget forsigtig med at komme med fordomme og sætte folk i bås ud fra dem.
Rolex og Tudor udsender også hver sine signaler sådan vil det altid være,
for mig sender Tudoren bare ønsket om et Rolex men der var "kun" til et Tudor,
Jeg ser det ikke som at jeg lader nogen signaler styre mit valg,
jeg har det bare sådan at skal jeg have et ur der ligner et Rolex så skal det være et Rolex.
Jeg synes du modsiger dig selv - du vil ikke have et Tudor fordi det signalerer at du hellere ville have haft et Rolex, men ikke havde råd - og du mener ikke vi skal lade vores valg styre af hvilke signaler vi sender
Jeg forsøger ikke at sætte nogen i bås, men forholder mig til at andre mennesker naturligvis læser de signaler jeg sender. jeg læser også de signaler andre sender. Hvordan jeg fortolker dem vil afhænge af de erfaringer og fordomme jeg er udstyret med. jeg prøver, som de fleste andre, at se fordomsfrit på andre mennesker, men selvfølgelig er jeg da (som alle andre) propfuld af forudfattede meninger - fordomme om du vil.
Nå vi er jo lidt for afsporede, så vi må vist komme tilbage til Tudoren.
Den signalerer at man har sat sig lidt ind i det med ure. Ved at Tudpor er ganske godt og står på egne ben nu. Men at man måske også har andre prioriteter end "stor genkendelighed" i valget.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)