18-03-2013, 10:25 PM
Først; kender ikke rigtig sælger... men som du sikkert ved og har prøvet masser af gange før så er det jo "bare" lige at smide ham en mail omkring lidt reference tjek (hører om han har handlet med danskere før, og så evt lige smide dem en mail om alt forløb som det skulle :) )
Dernæst; En såkaldt GMT Master II "fat-lady"
Uret ser ud til at være i fin stand til en ok pris (dog er det uden det vigtigske, org. papir/certifikat) Men stod jeg med de penge til et vintage rolex ville jeg gå efter noget "rigtigt" vintage (ved godt, at du siger +25 år så er det vintage for dig) men t-skive er ikke "nok" for mig
safirglas og hvidguldsrand om timemarkeringerne giver det et for nyt feel imho ... Jeg ville hellere gå efter et 16750 med mat skive eller endnu bedre et 1675 hvilket burde kunne lade sig gøre for de penge...
Edit: Skal uret være fra '83 for så er et 1675 ikke muligt da det vist udgik i '80! Men et 16750 med mat-dial udgik i '86 så dette er nok muligt... dog kan de godt være lidt dyrere end det du har linket til!
Dernæst; En såkaldt GMT Master II "fat-lady"
Edit: Skal uret være fra '83 for så er et 1675 ikke muligt da det vist udgik i '80! Men et 16750 med mat-dial udgik i '86 så dette er nok muligt... dog kan de godt være lidt dyrere end det du har linket til!
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)