14-11-2008, 07:04 AM
Nej Peter det er netop det jeg ikke er og holder mig derfor til den "nemme" løsning ved at jeg påstår uret er fup og fidus for jeg har ikke set bevis for at det er ægte. Jeg vil aldrig kunne verificere at uret er ægte uanset om jeg har det i håndet, skiller det ad eller tager ned til Rolex med det. Men når man påstår som du at man ved blot at se på uret kan se om Rolex har leveret til US Navy den er for langt ude.
Din formulering lader to muligheder stå åben, ja eller nej, men hvad tror du selv sandsynligheden er for et ja? Hvad ville du have svaret TV2 hvis de havde spurgt dig? Ekspert eller ej du ville med 99.9% sikkerhed have svaret nej til ægtheden så lad være med at lade muligheden stå åben. Men lad os høre hvad du ville have undersøgt havde du haft uret i hånden.
Lad mig spørge om du har læst om uret og dets oprindelse før eller set en eller anden form for dokumentation eller andet. Jeg vil meget gerne se det.
Mvh
Klaus
Din formulering lader to muligheder stå åben, ja eller nej, men hvad tror du selv sandsynligheden er for et ja? Hvad ville du have svaret TV2 hvis de havde spurgt dig? Ekspert eller ej du ville med 99.9% sikkerhed have svaret nej til ægtheden så lad være med at lade muligheden stå åben. Men lad os høre hvad du ville have undersøgt havde du haft uret i hånden.
Lad mig spørge om du har læst om uret og dets oprindelse før eller set en eller anden form for dokumentation eller andet. Jeg vil meget gerne se det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)