16-11-2008, 02:05 PM
Jeg synes ikke priserne generelt er på vej ned.
Jeg er på elektrolagunaen hver dag og ser efter
Eterna - helst 3000 eller endnu ældre ure
Omega - 30 - seamaster og constellation
Kronografer med kolonnehjul
Jeg har faktisk på det seneste næsten undret mig over at jeg synes der har været en svag stigning. Mest tydeligt i Eterna modellerne, fordi de er så rimeligt ens i alder og stand, og de er efter min opfattelse krøbet lidt op.
Jeg synes LV prisen afspejler at der er rigeligt LV til markedet - men der burde jo alt andet lig være en del som sidder så yderligt med økonomien at bilen, faldskærmen og uret skal skydes af nu - så alt andet lig - der burde være plads til et prisfald og på brugtbiler er det vist helt tydligt
vh
Jeg er på elektrolagunaen hver dag og ser efter
Eterna - helst 3000 eller endnu ældre ure
Omega - 30 - seamaster og constellation
Kronografer med kolonnehjul
Jeg har faktisk på det seneste næsten undret mig over at jeg synes der har været en svag stigning. Mest tydeligt i Eterna modellerne, fordi de er så rimeligt ens i alder og stand, og de er efter min opfattelse krøbet lidt op.
Jeg synes LV prisen afspejler at der er rigeligt LV til markedet - men der burde jo alt andet lig være en del som sidder så yderligt med økonomien at bilen, faldskærmen og uret skal skydes af nu - så alt andet lig - der burde være plads til et prisfald og på brugtbiler er det vist helt tydligt
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)