17-12-2008, 03:00 PM
Ja, der er sikkert ikke den store prisforskel på lang sigt.
Men for mig har det en betydning at vide at jeg har den absolut sidste serie af et ur der har været produceret siden '71.
Jeg er med på at modellen forsætter som Deep Sea, men jeg synes at forskellene er så signifikante at man kan tale om en helt ny model.
Hehe jeg er med på at Rolex ikke laver specielle udgaver/serier til Klarlund. Men jeg ved bare at Klarlund havde fået leveret et meget lille antal V-serier.
Jeg har yderligere hørt (men ikke kunnet få bekræftet) at v-serien skulle være så lille som i 3500 eksemplarer på verdensplan....
Kan du ikke lige forklare yderligere?
Men for mig har det en betydning at vide at jeg har den absolut sidste serie af et ur der har været produceret siden '71.
Jeg er med på at modellen forsætter som Deep Sea, men jeg synes at forskellene er så signifikante at man kan tale om en helt ny model.
Hehe jeg er med på at Rolex ikke laver specielle udgaver/serier til Klarlund. Men jeg ved bare at Klarlund havde fået leveret et meget lille antal V-serier.
Jeg har yderligere hørt (men ikke kunnet få bekræftet) at v-serien skulle være så lille som i 3500 eksemplarer på verdensplan....
Citat:Morgan Jones Skrevet: Ons dec 17, 2008 10:25 am Emne:
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er blevet tilbudt en del V serie 16600'er.
Neo-vintage collecting er dødt de næste 15 år drenge.
M
Kan du ikke lige forklare yderligere?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)