23-01-2009, 01:56 AM
[quote="watchfreak2003"]Hvis du trykker på det link jeg har postet kommer der en hel masse ure frem (BIG surprise). Urene er Alpina Avalanche Extreme i mange forskellige variationer – altså det ur Joe spørger til!
Hvis du klikker på det enkelte ur komme der specifikationer frem på det enkelte ur bl.a. hvilket værk det er udstyret med. Både Unitas & ETA er repræsenteret.
Nå og det er ingen hjælp - det er rent noncens - kom dog med det direkte link med mindre du er helt tabt
Jeg er ved at tabe lysten til dette forum - 100% ærligt.
Hvor er det ærgerligt. Vi er i konstant krig og du mener dit berettiget til at tilsvine. Jeg har tabt lysten til dette snart. Måske du og Morgan kunne mødes til en øl i Herning og glædes jeg over forummets "kant" Jeg har faktisk tabt lysten.
vh
Hvis du klikker på det enkelte ur komme der specifikationer frem på det enkelte ur bl.a. hvilket værk det er udstyret med. Både Unitas & ETA er repræsenteret.
Nå og det er ingen hjælp - det er rent noncens - kom dog med det direkte link med mindre du er helt tabt
Jeg er ved at tabe lysten til dette forum - 100% ærligt.
Hvor er det ærgerligt. Vi er i konstant krig og du mener dit berettiget til at tilsvine. Jeg har tabt lysten til dette snart. Måske du og Morgan kunne mødes til en øl i Herning og glædes jeg over forummets "kant" Jeg har faktisk tabt lysten.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)