10-02-2009, 08:36 PM
Magnum Skrev:105.012 har den gamle bagkasse med 2 knæk, og 145.012 har 1 knæk.Absolut korrekt - har kun betydning dog i den bemærkelse at man jo ikke skal købe en 145.012 med 2 knæk og en 105.012 med et - så de har uoriginale bagsider.
Jeg er i en lufthavn uden mine "referencer" men der er måske også noget med pakningerne ved pushers, men giv p..... i det - dels kan jeg huske forkert, dels er det ikke af betydning for den type ur og dets normale anvendelse. (helt korrekt ja - det er ikke et dykkerur - hvis rum piloter skal under vandet skal det foregå i tryksikre kapsler så uret ikke bliver vådt
Har de bare den helt rigtige bagside som Magnum præcist lister det (gerne med tydeligt synligt gravering bevaret), er urene i øvrigt ens at se på. 105.012 er nok den mere sjældne af de to og dermed generelt for sammenlignelige ex dyrere
God jagt - tag noget der er i god stand g har det du vil have - og betal det ekstra, det er alt for dyrt at skulle ud og jage visere/bagsider/lænker/kranse bagefter
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)