endnu en Mark II
Jeg har tidligere bedt jer om lidt inspiration til et ur fra mit fødeår 1970, hvilket jeg stadig ikke har fundet. Men i min søgen efter et ur fra 1970 faldt jeg tilfældigt over dette Omega Speedmaster MarkII som jeg nu har erhvervet mig.

Idag har jeg haft uret i en uge, og er meget begejstret for det. Her er lidt billeder af det:

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Mine overvejelser går nu på hvad jeg skal gøre. I meget nær fremtid vil uret formentligt skulle have et eftersyn/service da jeg ikke kender tilstanden på værket, men det går præcist.

Jeg overvejer nu at sende uret til Omega i Bienne til et complete maintenance service som ifølge deres prisliste skulle koste 550 chf. Jeg ved ikke hvad et serviceeftersyn koster hos Krognos eller Mølbak, som ellers er alternativet for mig.

Er der nogen herinde som, som har erfaringer med at sende uret til Omega?

Jeg har i min research på nettet set et Mark II med exotic dial som har været hos Omega i Bienne, resultatet kan ses på dette link

http://www.thewatchforum.co.uk/index.php...e=threaded

Det er ikke et ur som jeg har tænkt mig at sælge igen, men vil det gøre noget ved værdien af uret at sende det til omega, det kan oplyses at uret har kostet mig under 4K på nuværende tidspunkt.

Hvad taler for at sende uret til omega og hvad taler imod?
Hvad ville I gøre?

Kimmo
Svar

Beskeder i denne tråd
endnu en Mark II - af Kimmo_phpbb3_import15787 - 21-02-2009, 10:34 PM
Re: endnu en Mark II - af Speedy - 21-02-2009, 11:11 PM
Re: endnu en Mark II - af hannover_dk - 22-02-2009, 12:37 AM
Re: endnu en Mark II - af Speedy - 22-02-2009, 10:53 AM
Re: endnu en Mark II - link? - af Geodoc - 22-02-2009, 12:46 PM
Re: endnu en Mark II - af Speedy - 22-02-2009, 04:46 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)