16-03-2009, 05:57 PM
Nogen tror måske Omega shaving sæbe og børste har med Omega urfabrikken at gøre? Det vil jeg nok ikke tro. Jeg er ikke inkvisitorisk, jeg ved det naturligvis ikke. Jeg forstiller mig de intet har med hinanden at gøre - den Italienske barbersæbe - vel med tilhørende børste - og det Schweiziske urmærke.
Jeg tror godt man kan varemærkebeskytte Omega tegnet, som jo er et græsk bogstav (alpha det første og Omega det sidste i det alfabet - det er jo alpha og omega) - i forbindelse med poduktion og salg af ure f.eks, men jeg tror ikke en urfabrik kan forhindre en børste eller sæbe eller alt muligt andet farbrik (Open Omega) i at bruge bogstavet eller navnet.
Jeg har en tysk benzin lighter, med Omega mærket og navnet - Den KUNNE måske være lavet hos urfabrikken - har jo lidt med små teknik og metal at gøre, men kan ligeså godt være noget andet??. Har Omega lavet andet end ure overhovedet (vor Omega
) Kugle/fyldepennne - lightere - var en mulighed?
vh
Jeg tror godt man kan varemærkebeskytte Omega tegnet, som jo er et græsk bogstav (alpha det første og Omega det sidste i det alfabet - det er jo alpha og omega) - i forbindelse med poduktion og salg af ure f.eks, men jeg tror ikke en urfabrik kan forhindre en børste eller sæbe eller alt muligt andet farbrik (Open Omega) i at bruge bogstavet eller navnet.
Jeg har en tysk benzin lighter, med Omega mærket og navnet - Den KUNNE måske være lavet hos urfabrikken - har jo lidt med små teknik og metal at gøre, men kan ligeså godt være noget andet??. Har Omega lavet andet end ure overhovedet (vor Omega
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)