Ny arbejdshest til det grove ! :-)
I en del år nu, har jeg brugt denne til det grove:

İmage

Men jeg syntes efterhånden, at det var på tide, at den fik en afløser - og da jeg så denne i et vindue i San Remo, så blev jeg fristet over evne til at tage en "souven-ur" med hjem Icon_e_wink Prisen var en smule under, hvad man kan få dem for i DK, men det var dog ikke det afgørende.

Den, i mine øjne, ret klodsede originale gummirem, har jeg skyndt mig at skifte ud med en grøn NATO-rem fra http://www.10watches.com. Mandens navn er Noah Fuller og er baseret i Singapore. Handelen, der blev gjort via E-bay, gik som smør, så i mine øjne er han nu på min liste over "good-guy´s" Icon_e_smile Desværre er det endnu ikke lykkedes mig, at finde en "Bond" NATO-rem i 24mm - men jeg synes nu også, at denne kan gå til "uniforms-brug", indtil min søgen lykkes.

Det bliver i øvrigt formentligt dette ur, der kommer til at følge mig, når jeg til februar 2010 tager med ISAF9 til Afghanistan i 6 mdr (medmindre, at jeg giver efter for fristelsen til at købe et Marathon GSAR, inden da ! Icon_e_wink)

Citizen JP2000-8E "Pingo":

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Ny arbejdshest til det grove ! :-) - af pbr - 02-04-2009, 07:23 PM
Re: Ny arbejdshest til det grove ! :-) - af pbr - 02-04-2009, 08:35 PM
Re: Ny arbejdshest til det grove ! :-) - af pbr - 02-04-2009, 08:59 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)